De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Anne Diessen - WaarBenJij.nu De laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Anne Diessen - WaarBenJij.nu

De laatste week voor vertrek

Door: Anne van Diessen

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Januari 2014 | Nederland, Liempde

Het is nog een paar dagen tot ik vertrek naar Suriname.
Vandaag begin ik met het inpakken van mijn koffer. Natuurlijk moet ik 6 keer controleren of ik wel écht alles heb. Dus ik kan maar beter op tijd beginnen.
Het begint nu wel spannend te worden.
Als ik in Suriname ben ga ik 3 modules volgen:
- ECD (Early Child Development)
- Transculturele Pedagogiek
- Jeugdrecht

De eerste 3 maanden volg ik alleen ECD. Dit is 1 avond in de week van 17:00 - 19:00
Daarbij loop ik dan 2 dagen in de week stage op een basisschool.
Na 3 maanden ga ik 3 avonden in de week naar school. Waarbij ik ook 2 dagen in de week stage blijf lopen.
Ik heb er in ieder geval al veel zin in.

Via deze site kunnen jullie natuurlijk bijhouden wat ik ga doen.
De berichten komen op Facebook te staan. Maar je kunt je natuurlijk ook toevoegen aan de mailinglijst. Op deze manier blijf je op de hoogte van mijn gebeurtenissen! :-)

Voor nu nog de groetjes uit Liempde!




  • 27 Januari 2014 - 18:34

    Mama:

    Lieve Anne,

    Nu wordt het toch wel heel erg spannend. Nog 5 nachtjes slapen ....
    Jij hebt er super veel zin en het gaat je zeker lukken.
    Heel veel succes! XXX

  • 27 Januari 2014 - 21:01

    Anja Vd Laar:

    Hoi Anne, Heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes!!!!
    Dit kan jij!!!
    Zeker spannend, een nieuwe uitdaging is en blijft spannend.

    Vele groeten van Anja

  • 27 Januari 2014 - 22:05

    Anne Van Diessen:

    Dankjewel allebei! Het gaat zeker een toffe tijd worden!

  • 27 Januari 2014 - 22:39

    Anne-Marie:

    Hoi Anne,

    Het gaat een leerzame en leuke tijd worden in Suriname, daar ben ik van overtuigd. Veel succes met het pakken van je koffer(s) en alle andere voorbereidingen die je nog moet doen. Over een paar daagjes gaat de reis echt beginnen. Ga lekker genieten!

    Anne-Marie

  • 27 Januari 2014 - 23:23

    Tante Henny:

    Heel veel succes in Suriname. Het is een heel avontuur. Op deze manier beleven wij het een beetje mee. Maak ook vele foto's zodat we kunnen zien hoe het er daar uit ziet. En maak veel plezier, geniet ervan.

  • 28 Januari 2014 - 17:22

    Tineke Van Diessen:

    Hallo Anne

    Geef je ogen en oren goed de kost, dan wordt het beslist een ervaring om nooit meer te vergeten!
    We gaan je zeker volgen via de media.
    Fijne tijd daar gewenst!

    Groet

    Jan, Tineke, Niels en Luuk

  • 30 Januari 2014 - 21:27

    Marian Van Diessen:

    anne,

    veel succes op je stageplek in suriname op een school en maak je mooie fotos van de omgeving enz dan kan je mij later zien en ik hoop dat je je best doet met je opleiding en stageplek ,je beleeft in die land overal ernaar kijken als je bv even vrij van je stageplek en ik hoop dat je later wel goed zal slagen voor toekomst als lerares te worden.ik hoop dat je er naar je zin daar tot je in juli terug bent.

    ik volg je ook .

    groet je tante marian.

  • 31 Januari 2014 - 11:20

    Anne Van Diessen:

    Dank jullie wel voor de lieve reacties. Ik en er (bijna helemaal) klaar voor!
    Ik heb er in ieder geval veel zin in!

    Groetjes Anne

  • 01 Februari 2014 - 13:14

    Dorine:

    als ik dit bericht stuur zit je al bijna 2 uur in het vliegtuig. je zal ergen boven de oceaan zijn. laat me wetenof je goed gekeken hebt in het caraibisch gebied. zeer zeker de moeite waard. heeeeeeel veeeeel succes groetjes dorine

  • 01 Februari 2014 - 19:27

    Paulien En Harry:


    Hallo Anne.

    Veel succes met je stage in het verre Suriname.
    Vergeet vooral niet te genieten van het mooie land en het mooie weer.
    we blijven je volgen.

    gr. Paulien en Harry.

  • 02 Februari 2014 - 14:25

    Romee:

    hallo Anne.


    veel succes met je stage in Suriname.
    geniet van het mooie weer in Suriname.
    ik hoop dat je een lieve juffrouw word.
    als jij terug komt uit Suriname dan ga ik op vakantie naar Italia.


    gr. Romee schoenmakers



  • 08 Februari 2014 - 23:43

    Anne Van Diessen:

    Dankjewel voor de leuke reacties.
    Het is hier tot nu toe erg leuk zoals jullie hebben kunnen lezen.
    Jij alvast heel veel plezier in Italië, Romee!

    Heel veel lieve groetjes uit Suriname! X Anne

  • 13 Februari 2014 - 17:17

    Romee:

    Ja dankjewel


    Gr. Romee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 06 Okt. 2013
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 24972

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Peru

24 April 2016 - 15 Mei 2016

Canada

01 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Paramaribo, Suriname

Landen bezocht: