De voorbereidingen voor mijn stage in Suriname - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Anne Diessen - WaarBenJij.nu De voorbereidingen voor mijn stage in Suriname - Reisverslag uit Liempde, Nederland van Anne Diessen - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen voor mijn stage in Suriname

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

06 Oktober 2013 | Nederland, Liempde

Het avontuur komt steeds dichterbij. Nog een paar maanden en dan vertrek ik naar Suriname.
Inmiddels is mijn vliegticket binnen. Op 1 februari 's morgens om 11:30 vlieg ik vanuit Schiphol naar Paramaribo.
Mijn visum voor Suriname is bijna rond. Binnenkort nog even naar het consulaat in Amsterdam om de laatste dingen te regelen. Ook moet ik nog langs het tropencentrum om mijn vaccinaties te halen.
Al met al komt het dus allemaal steeds dichterbij.
Ik heb er nu al enorm veel zin in.

Suriname, here I come!

  • 06 Oktober 2013 - 22:51

    Henny Dinnissen:

    Wel spannend hoor. Maar ook heel leuk. Ik heb me al aangemeld voor de mailinglist.

  • 24 November 2013 - 21:00

    Anita Bergman:

    Leuk om op deze manier te volgen hoe het met je gaat!

  • 31 December 2013 - 12:10

    Yvon Van Someren:

    Spannend!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 06 Okt. 2013
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 25019

Voorgaande reizen:

26 Juli 2016 - 15 Augustus 2016

Peru

24 April 2016 - 15 Mei 2016

Canada

01 Februari 2014 - 17 Juli 2014

Paramaribo, Suriname

Landen bezocht: